söndag 23 januari 2011

Barnvakt åt Kalle Bus

Dagen började med att jag mötte min kära arbetskamrat Kristina i Rosenholm för en promenad. Därefter åkte jag direkt in till Kalle Bus för att barnvakta honom medans mamma Maria och Linda var iväg för att träna inför tjejvasan. De är inte dåliga tjejerna, snart 3/4 av tjejklassikern klara.






Har precis pratat klart med Jocke för kvällen. Antar att ni andra har kollat på handbollen. Här hemma behöver man inte kolla för att veta hur det går. Det räcker att sitta i något av rummen bredvid. Man hör precis hur det går från min pappas utbrott. Ni kan ju själva gissa hur det låter, men går det inte bra så är det inte de finaste orden som kommer flygandes.

Nu väntar strax Solsidan. Höjdpunkten på hela veckan.

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack underbara du för hjälpen idag, du är en pärla!! Kramar

Mia sa...

Varsågod gumman. Jag passar honom med glädje <3 Massa kramar!!!