fredag 31 december 2010

Nu kan jag äntligen pusta ut!!!



Då är jag tillbaka igen mina kära vänner. Anledningen att jag stängde ner min blogg är helt enkelt att jag är den mest nojjiga människa som finns.

I onsdags åkte jag och Linda till Stockholm. Igår var det ju dags för min intervju på amerikanska ambassaden. Jag var såååå nervös kan jag säga, vet inte riktigt varför, men fick bara för mig att de kanske nekar mig visum. Men de var så snälla så. Var också lite nervös att de skulle vara samma stenansikte som de är vid säkerheten när man kommer till USA. Inte det inte, jag fick en massa leenden. Så idag känns allt så skönt. Tänk att nu är allt klart, 1,5 år fullt av en massa saker som varit tvunget att fixas för att jag ska få komma till detta land. Nu kan jag bara vänta på visumet och sen sätta mig på flyget mot LA igen. Först ska jag ha två underbara veckor att träffa mina nära och kära.

Igår när jag kom hem var det direkt vidare till Jockes bror Jimmy och hans fru Helena på middag. Palle, Jockes andra bror och hans fru Anna var också där. Åter igen en kväll med massa goa skratt och jättegod mat.






Så här glad blev älsklingen när jag kom hem.



Nu ska vi försöka planera dagen lite. Ikväll blir det firande med bästaste vänner, har längtat så tills denna kväll.

Hoppas ni alla får en underbar afton.

Gott Nytt År alla fina vänner!!!!!

Inga kommentarer: