fredag 19 november 2010

En vanlig härlig dag i Los Angeles

En helt vanlig dag i Los Angeles. Har inte hänt speciellt mycket alls. Jag har varit iväg på min lilla hiking, som har skapat ett litet beroende i mig. Att motionera i denna ljuvliga miljö med utsikt över hela San Fernando Valley, det är bara så avkopplande.



Har också varit iväg med på en shoppingrunda med Rebecca. Alltså Rebecca shoppar och jag tittar på. Så nu har vi en kalkon på 10 kilo i vår frys, som ska tillagas på torsdag när det är Thanksgiving.

Jocke kom hem för en liten stund sedan. Äntligen har han gjort sitt midterm-test och kan koppla av i alla fall denna helgen. Det ska bli så otroligt skönt att bara vara. Jag känner också den här lättnaden inom mig, som när jag gick i skolan och precis hade klarat ett prov.



2 kommentarer:

Jill sa...

Hej Hej

Jätte kul att följa din blogg:-) Regnigt o kallt här i lille Karlskrona:-/ Inte alls avundsjuk.....eller hyr;-)
Vi ses i December:-)
Kram så länge:-)
Jill x

Mia sa...

Nej på vädret är jag inte så avundsjuk. Men ska bli jättehärligt att komma hem och träffa er alla. Så vi syns ju snart :)

Massa kramar Mia