onsdag 1 september 2010

"Kändisspan" 1 September 2010

Sitter här hemma och mailar med Jocke som för tillfället håller på att installera all AV-utrustning i Puff Daddys nya hus.

När jag var i LA första gången fick jag också se Puff Daddy. Jocke frågade mig en dag om jag ville följa med när han skulle jobba hemma hos honom. Ni kan ju gissa vad jag svarade som är lite av en kändisfanatiker. JAAA!!! Men jag fick absolut bara sitta i bilen. Ja ja tyckte jag, men ändå kul att få se han hus. Sitt nu här sa Jocke, givetvis satt jag snällt kvar. Men jag var ju så otroligt nyfiken, nu var det så att jag bara kunde se huset i backspegeln, så jag satt där och kikade. Ingen Puff Daddy, bara massa anställda. Sen i alla fall när jag sitter där, då står helt plötsligt ingen mindre än Puff Daddy där mitt framför bilen, inte nog med det, han är iklädd pyjamas och pratar i telefon, utan en aning om att jag sitter där och iakttar honom. Jag var inte jättekaxig då, tyckte det var lite pinsamt och sjönk ner ganska djupt ner för att gömma mig. Men jag tycker ju alltid det är lika kul att se en kändis.



25 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: