måndag 13 september 2010

"Hej då turnén påbörjad" 13 September 2010

Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Jossan, som jag jobbar med på hotellet. Eftersom hon åker till Spanien på torsdag och är borta i två veckor, kände vi att vi ville träffas innan hon åker. Annars hade det blivit väldigt lång tid tills vi ses nästa gång. Det blev fika och en massa prat.

Annars har det inte hänt så mycket mer ikväll. Känner att det börjar bli lite jobbigt inombords, tänker mycket på alla som jag ska säga hej då till. Idag har det varit mycket tankar på min lilla mormor som är 92 år. Är inte jättelätt att åka ifrån henne som jag har vuxit upp med och bott i samma hus som ända sen jag föddes. Hon har ju lite svårt att förstå varför jag ska flytta till det där stora konstiga landet där borta. Sverige som är så lugnt och fridfullt. Men sen tycker hon ju också att det verkar va en väldigt bra och trevlig kille jag har träffat. Sötast i världen är hon, min stålmormor.




13 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: