tisdag 21 september 2010

"Hej då gumman" 21 September 2010



Ja då var det ännu ett farväl idag. Maria åker nämligen till Stockholm på torsdag för att springa Lidingöloppet i helgen. Hon är inte dålig hon. Jag åkte i alla fall in till henne lite snabbt, pratade och drack te. Lika jobbigt som innan att säga hej då.

Ska jag vara ärlig så trodde jag verkligen inte att jag skulle tycka det var så här jobbigt att säga hej då till alla. Jag är nära till gråt hela tiden, jag skulle bara vilja sitta på flyget nu och slippa alla hej då. Det betyder absolut inte att jag inte vill åka, det får ni inte tro. Jag tycker det ska bli helt underbart att få börja ett liv tillsammans med min älskling. Men ändå är det ganska tufft att lämna allt man har här, familj, vänner, jobb mm. Jag är väldigt tacksam att skype och telefon finns, så kan jag ändå prata relativt ofta med alla. Nu längtar jag bara tills måndag, så jag får komma iväg. Jocke är lite orolig över att jag kommer att få spendera en hel del tid för mig själv, eftersom han har både jobb och skola. Men vet ni hur lycklig jag är över att bara få vakna varje morgon tillsammans med honom och vänta hemma på honom när han ska komma hem från jobbet. Det kommer jag att njuta över.

5 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Jag älskar dig!!! Det kommer att bli SÅÅ bra gumman när du väl är på väg! Även om vi kommer sakna ihjäl oss här hemma ;-). Hälsningskramen framfördes igår, men ni hörs nog också innan du åker...
Massa Kramar