torsdag 26 augusti 2010

"Kan inte fatta att jag snart är där" 25 Augusti 2010

Just nu bara springer dagarna iväg. På måndag är det exakt 4 veckor till avfärd, helt sjukt. Efter över ett års väntan är jag snart där. Distansförhållande i över ett år! Sen den dagen vi träffades 31 juli 2009, har det inte gått en dag utan att vi pratat i telefon. Till och med när jag var i Kroatien förra hösten pratade vi i telfon varje dag. Så vad ska jag säga. Träffar man den rätta så klarar man vad som helst. Jag lovar!! Har aldrig ens funnits en tanke på att detta inte skulle funka. Dagen efter jag träffade Jocke, alltså dagen innan han åkte tillbaka till USA, så sa jag att snart kommer jag och hälsar på dig. Några veckor senare var biljetten bokad till min första besök. När det är på riktigt känns allting så självklart. Några veckor ytterligare, men innan jag varit hos honom, hade vi bestämt att jag skulle fytta dit om ett år. Då hade jag över 365 dagar i nedräkning, nu är det 32 dagar kvar. jag hoppas ni förstår hur lycklig jag är. VÄRLDENS LYCKLIGASTE, som jag brukar säga till Jocke.



Alltså 32 dagar kvar!!!

Puss och kram!!

Inga kommentarer: