torsdag 22 juli 2010

"Tacka vet jag när det är mulet" 21 Juli 2010

Det är säkert många som tycker jag är knäpp nu, men jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt när det är mulet. Då slipper man känna det där tvånget om att man borde vara ute i det fina vädret. Man kan istället ligga i soffan och läsa en bok, slappa framför tv:n eller bara göra alla de där måstena. Det är det jag har gjort idag. Hela semester har jag gått och känt att jag har så mycket att ta tag i inför flytten. Men idag har jag fått massor gjort. Jag har ringt om försäkring, jag har sagt upp mobilen och bredbandet, jag har anmält mig till engelskatestet som jag måste göra, jag har letat flyg och förmodligen hittat något som passar också. Att hitta flyg är inte det lättaste, eftersom jag och Jocke vill åka samma flyg hit sen till julen. Så först måste jag boka min biljett till LA och sen hit igen. Därefter måste han boka sin biljett från LA och då ska det flyget vara samma som mitt flyg tillbaka hit. Jag vet inte om ni förstår, men det är inte så lätt i alla fall. Men det löser sig, det gör det alltid!!!

Efter alla måsten skulle jag ut och äta med mina dagisarbetskamrater. Vi ville ju då gå på favoritstället Scandic, men det var tyvärr fullt där. Så det fick bli Harrys istället, men det var himla trevligt det också.






62 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: