onsdag 30 juni 2010

"Myskväll med Linda" 29 Juni 2010

Ikväll blev det en riktig tjejkväll med Linda. Vi började med att gå och träna bodycombat, en riktig genomkörare. Sen gick vi hem och lagade tacos, som vanligt. Om ni inte redan förstått det så är tacos nummer ett på vår lista över favoritmat.



Tro det eller ej men vi kollade också på fotboll. Linda har nämligen bestämt sig för att riktigt sätta sig in i vm nu när det börjar dra ihop sig mot slutspelet. Då vill hon ju ha ett lag att heja på och hon har valt Spanien. Alltså kollade vi på den matchen ikväll. Spanien vann så vi var på gott humör. Därefter var det dags för mitt favvoprogram "So you think you can dance". Jag bara älskar detta program, tänk att kunna dansa, det har alltid varit min dröm. Jag lovar jag har gjort mina försök, men jag har verkligen inte de där "movesen" i höfterna som man behöver ha för att bli en bra dansare. Så jag har nöjt mig med att svänga på höfterna på dansgolvet på nattklubben istället. HA!!




Måste bara visa de underbara träskorna som Linda har köpt. Så fina!!!!




84 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: