måndag 21 juni 2010

"Lite nyfiken är jag allt..." 21 Juni 2010

Jag vet inte riktigt... men det här bröllopet i helgen har nog satt sig lite på min hjärna. Jag tyckte verkligen det var jättefint och jag måste erkänna att jag är så nyfiken vart Victoria och Daniel har åkt på smekmånad. Det var ett hett ämne idag på jobbet. Bland alla utom Niklas då, han verkade inte så road. Åh hörde ni talet..... åh såg ni den klänningen.... vad söta dem är... osv. Snart får vi nog reda på vart de har tagit vägen. Jag kan tänka mig att media är dem tätt i hälarna. Jag hoppas de lyckas hålla sig undan.

Annars idag har det inte hänt mycket. Var iväg en runda och tränade, annars höll jag mig mest inne. Det bara regnade, regnade och regnade... men det blev väldigt vackert efteråt.




92 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: