tisdag 1 juni 2010

"Hallå Sverige vad sysslar du med??" 31 Maj 2010

Ja förutom att det har varit en helt vanligt arbetsdag, så undrar jag bara vad som håller på att hända här??????? Allvarligt... det är grått, det regnar, det är ca 10 grader och inte helt överaskande så blåser det helt galet mycket. VART ÄR DEN SVENSKA SOMMAREN???? Nu får det faktiskt hända någonting. Jag som trodde att jag skulle missa det bästa av allt medans jag var i USA, för maj brukar faktiskt vara den finaste månaden av de alla. Men nej nej, inte i år inte. Vad är det som händer med klimatet, för något fel tror jag verkligen det är. Tror inte ni det?



Vet inte om ni ser det på denna bild, men det blåser helt galet!!!!
Nu får du faktiskt ta och komma sommaren.

113 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: