lördag 22 maj 2010

"Griffith Park - vilken utsikt!!" 20 Maj 2010



Jag måste bara visa er en helt underbar butik som jag var inne i idag när jag var ute på min dagliga promenad medans Jocke jobbade. Idag gick den mot "Burbank" ett jättefint lite lugnare område med små fina butiker, mysiga bageri och så otroligt rent och fräscht.







När Jocke slutat åkte vi upp till "Griffith Park" ett observatoruim som ligger i bergen med en otrolig utsikt. Man kan också kolla i teleskop och få reda på massa intressanta saker om planeter och grejer.


Down Town by day!!


Down Town by night!!


Vi kollade på månen genom detta teleskopet.

Sen var det ju den fina solnedgången.





När vi var färdiga här var vi så hungriga att vi åkte till "Cheesecake factory" och kolla detta. Är inte amerikanarna extrema med allt!?




En bit innehåller 1560 kcal, helt galet!! Nej nej... jag lovar, det blev ingen sån för oss.



Puss och kram!!

Inga kommentarer: