fredag 17 september 2010

"Noel bakar äppelkaka" 16 September 2010

Vilken gullunge Noel är!!! Jodå, tro det eller ej, men han bakade äppalkaka till mig idag när jag var och hälsade på. Så duktig.










Det var så himla gott. Inte nog med det, jag fick ju även middag också innan. Efter både middag och fika hamnade vi alla i soffan för att kolla på Idol.






Som ni kanske märker så försöker jag att träffa mina vänner så mycket som möjligt just nu. Packning och förberedelser står för tillfället helt still. Orkar inte ta tag i det just nu. Det kommer väl sluta som vanligt när jag ska ut och resa. Att jag packar i sista minuten. Lite jobbigt denna gången bara, eftersom så otroligt mycket kläder ska med. Men det kommer gå bra, jag jobbar ju mycket bättre under press.

Känner mig så otroligt trött, vet inte riktigt varför. Men jag antar att det är alla känslor som jag har inom mig. Jag är så lycklig, samtidigt som det är jobbigt att säga hej då till alla nära och kära. Lite svårt att förklara, men jag tror ni förstår. Medans jag håller på att förbereda allt här inför flytten, håller Jocke på att förbereda i lägenheten för en till. Han har till och med flyttat sina kläder till en mindre garderob, så jag kan få den stora. Han är så underbar!!!

10 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: