onsdag 29 september 2010

"Jetlag" 29 September 2010

Igår var jag helt förstörd kl. 20, men jag lyckades ändå hålla mig vaken till och från fram till kl. 22. Därefter deckade jag. Nu kommer det roliga med att ha jetlag.... att jag då istället vaknar klarvaken idag kl. 4.30. Verkligen klarvaken!!! Så det var bara att stiga upp. Tur nog så är det ju dag då hemma i Sverige, så det finns ju alltid någon att chatta med på datorn. Däremot nu börjar det kännas igen att tröttheten smyger sig på, kl. 15 mitt på dagen. Lite drygt!!!

Vet ni annars vad jag gjort idag. Några vet säkert. JAG HAR SKAFFAT FACEBOOK!!! Oj vad kul det var. Dök ju upp massa kompisar som man inte haft kontakt med på flera år. "Det var på tiden" var en kommentar jag fick från väldigt många. Så tiden har bara sprungit iväg.

När Jocke kom hem lagade han god middag. Efter det var det bara slapp i soffan.



Puss och kram!!!

Inga kommentarer: